دومین نشست کارگروه تخصصی " اصلاح ساختار نظام بودجه ریزی دولتی در ایران" برگزار شد
دومین نشست کارگروه تخصصی " اصلاح ساختار نظام بودجه ریزی دولتی در ایران" برگزار شد

دومین نشست کارگروه تخصصی  " اصلاح ساختار نظام بودجه ریزی دولتی در ایران" با حضور رئیس، دبیر و اعضا به صورت حضوری و مجازی به میزبانی دیوان محاسبات کشور برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی همایش، نشست کارگروه تخصصی  " اصلاح ساختار نظام بودجه ریزی دولتی در ایران" به ریاست علیرضا محمودی "حسابرس کل مالیاتی و گمرک دیوان محاسبات کشور" و با دبیری دکتر یونس تیموری در دیوان محاسبات کشور، روز سه شنبه مورخ 22 آذر ماه سال جاری برگزار شد.

در ابتدای نشست رئیس کارگروه تخصصی خلاصه ای از مباحث و اقدامات انجام گرفته در جلسه نخست کارگروه را مطرح کردند. سپس ایشان خاطرنشان کردند که مباحث مطرح در این جلسه و جلسات بعد باید طبقه بندی شده و نظام مند باشد تا بتوان از گفتگو ها و اظهارنظرهای کارشناسی ارائه شده در جلسات بهره مندی کافی را برد.

 در ادامه نشست همچنین پیشنهاد کردند در هرجلسه کارگروه یک یا چند زیرمحور اصلی، به عنوان موضوع اصلی جلسه انتخاب و مورد بحث و بررسی قرار گیرد. زیرمحور اولویت داری که موضوع جلسه دوم قرار گرفت، بحث منابع و تأمین مالی بودجه دولت بود که توسط دکتر اصغرپور گزارشی به عنوان مبنای کار ارائه شد و سایر اعضای کارگروه درباره آن اظهارنظر کارشناسی ارائه دادند.

در پایان دبیر کارگروه به طرح وظایفی پرداخت و سپس به پیشنهادهای تنظیم گزارش تخصصی پرداختند.

لازم به ذکر است بر اساس مصوبات شورای سیاستگذاری همایش، هرکار گروه می بایست حداقل شش جلسه رسمی برگزار کند و بر اساس نقشه راه مشخص با دستور کار و خروجی مشخص، نتایج حاصل از جلسات خود را به عنوان دستاورد های علمی و معنوی همایش جهت استفاده سایر ذینفعان ارائه نمایند.

 


سه شنبه 22 آذر 1401 (1 year قبل)